söndag 7 mars 2010

Söndag....

1
Men först var det lördag...
1
var uppe & kollade i parken , ja dom hade styrt upp det
kanonbra grabbarna grus...
En kopp Java innan jag begav mej hemåta för att vandra
vidare till Tina.
Snälla goa svärmor var förbi med lite choklad ,godis &
tidningar även en fin fin present från Yvonne...
Tack så väldigt mycket!
1
Mötet förflöt utan konstigheter trots att vi är många viljor
& starka såna =)
Vi var faktiskt bara en Bitch kort & de är rekord nästan för oss,
minns inte riktigt när vi var smalade allihopa senast!
1
Nytillskottet för denna kväll är Emma,,hon har hängt med oss
lååång tid,,så ja välkommen som prospect hos oss IQ Bitchar!

1
Veronica & jag
1
Fick jättefint halsband av mina Bitchar,,Camilla & L8
En stav med ett hjärta på ena sidan & texterna
ÄLSKAD;SYSTER;BITCH på de tre resterande...
ja de är jättesnyggt!
Tacka allihopa
1
Tacos & sen kom de flera förfestare,,jag for hem tidigt,
tröttheten började komma smygande.
Fick sällskap hem men vi var så trötta båda två så vi
somnade i soffan till Discovery,,,
Trevligt den stunden vi var vakna iallafall=)
sen ringde Mian så då for mitt sällskap,,ja & jag hoppade i säng.
1
Idag har jag varit så trött så trött & seg, lite halsbränna
& ingen aptit,,inte på mat iallafall=(
Hade tänkt att slå 2 flugor på en gång & hämta Theo när jag
körde Robban till städning men nä det passade inte
renoveringsplanerna,,
1
Theo har lekt med grannpojken & spelat lite,,nu får det bli dax
för toast....
& vila,,,för trött är jag på redit!!
1
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. va fina ni är Veran och Due! tänk hur lite håret egentligen spelar roll...här går man o tror att det är viktigt, men uppenbarligen är det inte viktigt alls..ni är som små modedockor:)

    nä det är inte alltid renoveringsplaner och barn passar...undrar hur vi löste det hemma här:)))) ja menar, vi har ändock renoverat ett helt hus med tre ongar senaste fem åren:)

    men det är klart, det är ju skillad på ongar o ongar:) mina små väääldigt tystlåtna timida och blyga barn sitter ju bara still i soffan och tittar lite...eller vad tror du:)) hihihi

    hoppas att du mår åtminstone liiite illa och är liite trött, så man vet att cellgifterna gör sin roll ordentligt!

    saknar dej, pööössss o kramen!!!

    SvaraRadera