fredag 5 mars 2010

En bra dag...

1
Idag fick jag stolplats,,åh så kul den var,,om det inte var för
att vi blev 2 på rummet så hade Robban fått filma allt jag
kunde göra med den,,men kände att det var & ta i för den
stackars mannen som satt där,,,
Han kunde ju tro att vi var galna på riktigt =)
Robban filmar & jag åker upp & ner & trixar hihihi
Men nån gång så ska jag dela med mej av finesserna.
1
Blåsorna i munnen tipsade sköterskan mej om att skölja med
vischyvatten så det är inköpt nu, var nåt med salterna visst.
Är det så att det blir värre så får dom sänka cellgifterna men,,
nä tror inte det,,jag vill bli av med detta nu & om det handlar
om blåsor så finns det näringsdryck & häva i mej,,,här ändras
det inte på något allas!
1
For & käkade på IKEA & handlade doftljus & en ny gosepanda
till Cajjo.
När vi skulle in på A6 så stoppades vi av denna kille...
Så kolla in Smålandsnytt på måndag..
Det var frågor om kvinnliga chefer i Jönköpings län...
Vet inte om det kom nåt bra ur mun på mej men om inte
annat så får ni ju se på min fina döskallemössa =)))
Hanen har även fixat sej en ny mobiltelefon & de var behövligt.
2 st "puckar" mobilt bredband fick Tele2 sälja oss.
Jag pratade med dom i Nässjö & sa attjag skulle komma
tillbaka i Jönköping i dag..
Snacka om att dom blev paffa när jag dök upp, dom är inte
vana vid att det blir så=))
1
Sen for vi hem & hämtade Theo,,
Tack tack tack för att han kunde vara hos dej Anna & jag slapp
att stressa & stimma...
Du är guld värd ska du veta...

1
Theo provar peruken..
1
Jag mår oförskämt bra, mår inte illa, börjar bli lite trött nu
men är förvånad men fick ju hem min medicin idag (theo)
kankse påverkar det...
1
I orron blir det möte med IQ bitcharna & tacos & förfest hos
Tina & sen Electric Boys om jag orkar,,,
jag lovar att jag ska känna eftere ordentligt..
1
Hejdåposs!


3 kommentarer:

  1. Va skönt att du mår bättre! :D
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. äh inte tacka...jag vet ju att du hade gjort det samma minst:) och så vet ju du att det inte är nån "tjänst" att ha theo-fisen här heller, det är mer en tjänst att vi får låna honom en dag då o då:))

    tat lugnt idag töck jag..välj nåt av sakerna, inte hoppa på bååde förrest o mc-party om du int orkar, ofta tror man att man orkar mer än man gör, sen får man igen två dagar efter....

    tänk på vad det är för skit du har i kroppen och att ge honom en ordentlig match genom vitamin-bomber vila och ingen stress...

    vi har inte bestämt oss om kvällen än...känns inte som festar-stämning. mer mysa med familjen-stämning...sen blir det väl att vi åker i tid i morgon då och kollar på du "vet vad:"....kanske vi inte känner för att vara hängiga heller...:)

    storkram te dej o du är minsann värd din vikt i guld själv rara anka!

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Vi på Tele2 är glada att du har valt oss som leverantör av ditt mobila bredband och vi hoppas att du kommer att vara nöjd som kund hos oss. Jag vill passa på att önska dig välkommen som kund.

    Med vänlig hälsning,

    Alan Kocevic, Tele2.

    SvaraRadera