onsdag 24 mars 2010

Fortfarande låga värden!

1
Igår var nog första gången på länge som jag verkligen inte hade
lust att blogga.....
Trött på att självinsikten inte finns & egoismen är så stor att
inget annat än pengar existerar,,att inget verkar ha ändrat sej!
Igår var en omtumlande dag med överraskningar som jag
faktiskt aldrig trodde skulle ske...
Ibland förvånas jag av mänskligheten,,
1
Annars var gårdagen lugn & bestod av dator & film & korsord,
Theo vilade mest för febern höll i sej.
Jag är snuvig & rösen, ja ungefär som när man håller på att
bli sjuk ni vet inte mycke men lite feber.
1
Fick lite oväntat besök oxå, härligt när vännerna bara tittar
in & kollar läget=)
1
Blevo lite rastlös igårkväll så jag bakade några
Morots-Linfröbullar,,ja dom blev redit goa=)

Mumma=)
1
Idag var det provtagning igen,,,,
Onkologen ringde & frågade hur jag mådde=)
0,39 låg dom på & det blir nya prover i morron IGEN,,,,
Stiger inte värdena till 1,0 så blir det ingen cellgift på fredag!!!!!
Besviken?
Det är bara förnamnet,,,,jag räknar inte med några mirakel !
Hoppas bara att jag får vara hemma & inte på sjukan!
1
Detta var den sista av 3 påsars giftet & jag hade hoppats på
att få de överstökat för dom andra 12 veckorsperioden ska
jag visst inte må så dåligt av...
Ja det är bara att hoppas!
1
Det är tråkigt att bara vänta på att det ska stiga!!
1
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Stackare du! Jag vet allt om hur skit det är med dåliga värden, men jag fick ju iaf benmärgsstöd så jag kom upp lite snabbare.

    Hoppas nu bara att du kan hålla dig hyfsat frisk även om T är så sjuk som han är!

    Jag håller tummarna för att värdena stiger och att du kan få din behandling på fredag!!

    Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Jäkla värden, kan de inte stiga nu lite snabbt till fredag.. Jag håller iaf tumme på det..

    Ha det så bra du bara kan..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. det löser sig goa anka. det gör det alltid. bara håll ut.vad gäller mänskligheten, så ja...man kan inte kräva av en som går i ettan, att den ska klara åttans matte:)))
    vissa har inte kommit så långt i sin utveckling helt enkelt, inte något att vara besviken över, bara att acceptera.
    nångång växer även dom upp och blir lite smartare:)

    kraaam

    SvaraRadera