onsdag 10 mars 2010

Ischoklad kan mögla,,,

1
Tänk så mysigt & bli väckt mitt i natten av att Theo säger ..
-Mamma vet du en sak?
Jag älskar dej!
-Mamma vet du en sak till?
Du är bäst
Sen somnade han om =)
Min fina lilla kille...
1
Ja ja efter att jag kammat luggen i dag så fick vi på oss lite
kläder & begav oss ut i dagens sol...
Ritz fick baka kaka idag,,,
Sen begav vi oss till Anna så grabbarna fick leka av sej..
Fick även titta på nyförvärvet...
Nicke & Bamsen
1
Minisemlor & Negerbollar..mumma
1
Ungarna stimmade & sen blevo det lite handling,,,
Theo hade ju kompisdate kl 15 oxå=)
1
Mina efterlängtade paket från Tradera hade kommit oxå.....
Theos del...+en svart skjorta.
Min del..
1
Allt passade kanonens & Theo drog på sej skjortan direkt över
allt & har redan bestämt att han ska ha det i morron oxå=)
1
Annars har em flutit lugnt, barnen har jag knappt märkt av,
dom har lekt så fint så fint=)
1
Föresten,,visste ni att ischoklad kan mögla?
De kan det, skulle ta en bit idag men si de gick inte så bra
för den var möglig...
1
Jag blir så glad av människor i min omgivning, ja både kända &
mindre kända...
Bara en sak idag som ger mej hopp om mänskligheten..
Theos kompis mamma har jag bara träffat via dagis & nu idag
kan inte säga att vi känner varandra men hon är oerhört gullig
tycker jag.
Idag sa hon att om det är så att jag behöver vila så får Theo
gärne vara hos E & leka,ja annars oxå så klart..
Är så glad att det finns människor som erbjuder sin hjälp trots
att vi inte känner varandra men som kan låta Theo få ha lite
roligt om min dag är tung ja bara avlasta några timmar....
Hon är ju ändå hemma...
Ja de är omtänksamhet det!
1
I morron får grabbarna mysa på fm..hörde nåt om att dom
skulle till Illharjen & leta efter en Utter som flyttat dit...
Sen får det bli nåt mys efter att jag kört A till Eksjö!
1
Hejdåposs!





3 kommentarer:

  1. "Ischoklad kan mögla".
    Nope, inte här.

    SvaraRadera
  2. Hittade hit från Pennelina - jag det är härligt när ens barn kan var hos kompisar. Ibland är det bara så att man inte orkar/hinner med av många olika anledningar. Andra dagar kan det var fullt hus här.
    Har tre tjejer och i lördag var dom 6.... men då fick vi allt dela på dem lite några ute och andra uppe eller nere.

    Visst är det underbar när barnen kommer till en och säger att du älskar en.
    Maria Berg

    SvaraRadera
  3. Härligt med såna människor!!

    SvaraRadera