fredag 12 mars 2010

Nu är man inte säker.....

1
....nån stans längre för dessa RAMRO....
Denna kom på Mms idag,,,Fru C vet att jah HATAR dessa ä-a
kryp...tanten som hade hittat den hade visst svimmat...
jag hade dött!
1
Idag kl 9 knackade det på dörren,,det var dax för Intervju från
Smålandstidningen.
Fotografen hann inte få nåt kaffe tyvärr men några foton fick
hon på Theo & mej & även Cajjo, synd att Robban inte var
hemma.
Så i slutet på nästa vecka så kan ni hålla utkik i
Smålandstidningen, Vetlanda posten & Tranåstidningen.
1
Hon tänkte göra ett reportage om mammabloggare och hittade
min blogg & fastnade där..
Det blev mest om vardagen med Mr C, tankar & funderingar.
Det var en mycket trevlig journalist som själv är bloggare
,,kolla in..
En trevlig fotograf oxå..Theo visade runt & Cajjo var
kanonduktig oxå.
Ska bli kul & läsa =)
1
Sen for Theo & jag till labb & tog blodpov & kolla mina vita
blodkroppar,,
Sen blev det paketletning & tror jag kom på nåt bra,,jag gillade
det i allafall =)))
1
Theo klättrade på det enorma snöberget!!!
1
Sen var det dax att lämna över Theo,,,suck, lika tungt varje gång..
Just nu kankse lite ännu mer, för han är verkligen min medicin
jag mår så bra, njuter av varje sekund & älskar hans frågor &
påhitt...
Jag önskar att han kunde vara här hela tiden men det blir ju
orättvist mot hans pappa...men önska kan jag ju få!
1
När jag var ute med Cajjo idag så mitt i skogen så hittade jag den
här , en isborr nersatt i snön....
Hmm stackars den som har borrat,,int mycke till napp =)
Även 3 Rådjur sprang över framför oss men Cajjo bryr sej inte
om dom...han e ju en Jössehund!
1
Ringde Onkologen & kolla mina värden,,,
TJOHOOOOOO dom var bra & jag fick gå på fest,,,,& snälla
värdinnan ska plocka undan lite mat & gott till mej,,
plockbuffe är kankse inte så bra just nunu...
1
I kväll blir det lite vin & film,,ja mys helt enkelt!
1
Hejdåposs!


1 kommentar:

  1. tat longt me viinet:)))) härligt med klartecknet fö fest! längtar till din intervju kommer i tidningen! spännande!

    ses i kväller! kraaaaam

    SvaraRadera