fredag 14 mars 2014

Bästa bonusfarmor

Häromdagen kom det hem en glad grabb från skolan
hans fantastiska underbara bonusfarmor hade bakat
åt honom & lämnade till han efter skolan.
Theo fullkomligt älskar hennes bullar =)
Bullar & kakor !
 
Du är en fantastisk bonusfarmor & svärmor.
 
 
Vann coolaste byxorna på tradera till Theo.
 
Hostan har varit rent av för jävlig här, inte sovit många
timmar i stöten,,
Vanlig hostmeducin hjälper inte, honingste är jag
trött på  nu ..
Fördelen är ju att jag behöver ju inte  göra
sittups för att träna magen =)))
 
Ringde vårdcentralen idag & fick hämta ut bästa
dunderhostmeducinen efter lunch !

Den enda som hjälper.
 
Nu ser jag fram mot att få sova gott i natt så jag
orkar med Langos i morron..
 
Theo hos sin far i helgen & jag & hanen ska bara
slappa i kväll.
I morron blir det lite fix här inne då uteplatsplanenrna
gick i stöpet , det ryktas ju om snö i morron..
 
Har ni fixat till era uteplatser ännu?
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar