måndag 31 mars 2014

En kram av Rikard Wolff.....

I lördags var en riktigt bra & fin dag..
 
Min älskade Hane var & hämtade hem min Dagny
så nu är mcsäsongen räddad..
Jag fick ligga & sova så jag skulle orka med kvällen.
 
Rikadr Wolff hade föreställning i Jönköping.
Det är tredje gången jag ser honom men jag kan inte
riktigt få nog.
Han gör det så bra, jag älskar hans röst  ,,ja hela han..
 
Jag kan beskriva känslan av kvällen i ett ord
MAGISKT

En autograf, en kram & puss på kind rikare.



Han har en duktig  orkester.
 
Jag blir så fylld av kärlek, hans texter är väldigt bra.
Har du läst boken Rikitikitavi & sen ser föreställningen
& lyssnar på hans texter så ser du sambandet.
Jag är lyriskt!
 
Tack för en underfbar föreställning, du blir bara bättre
& bättre..
 
 


 
 
Min underbara kärlek här hemma i Ankboet
 
 
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar