fredag 19 september 2008

-Du är skitcool mamma!


När jag hämtade min son på dagis idag så såg han genast att jag bytt
ut min läpppiercing mot en spets istället för en kula & undrade varför..
jag hade tappat kulan & hade bara spetsen...
- Det var coolt mamma, du är skitcool mamma tycker jag,,,sa han då!
Klart jag är cool *ASG*.
Han är i en så häftig ålder nu med massa sprudlande ideer, kanske
inte alltid jag håller med honom i hans ideer men massa roliga utlägg.
Annars har veckan flutut på, jag är ju ännu sjukskriven & de verkar
inte bli bättre, blir nipprig snart & klättrar på väggarna.
Minsta lilla jag gör så stramar det i tummsenan men vissa saker
måste ju göras som typ diska & dammsuga & annat trist, är ju ingen
annan som gör det åt mej precis!
Men men det är väl bara & vänta ut det hela..
Boring är det på hög nivå!!!!! BLÄÄÄÄÄÄ!!!!
Kvällen här har bestått av mys med Theo,,tacos stod på menyn
& sedan bad & godis& sen somnade trollungen gott!
Så nu sitter jag & avnjuter ett glas rött.
I morron ska vi en snabbis till Jpg på fm & sedan på em/kväll
är det inflyttningsfest hos Veronica & Mattias i deras nya hus,
får se hur länge barnen står ut att vara där eller rättare sagt
när de vuxna blir för runda under fötterna så drar vi hem!
Ohh höll på att glömma,,Grattis Camilla till fast jobb,,så nice!
Förövrigt så funkar tvåsamheten helt & hållet till full belåtenhet
får bara hoppas att det fortskrider så...
har ett pirr från naveln & upp...mår så himla gott!
Hejdåposs!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar