fredag 26 september 2008

Jag vill bo i en svamp annars får jag kramp, svamp...



















Nu hoppas jag på att min hand ska bli bäst, har idag varit & fått
lite cortison insprutat i min kropp.
Är väl inget jag jublar över men det var sista grejen typ.
Håll nu tummarna för att jag kan återgå till jobbet på onsdag..
Var första gången & jag hoppas verkligen på sista oxå ,en liten
läskig känsla tcker jag & det känns lite gummiaktigt men men
de blir nog bra antar att det ska vara så..ja jag vet inte!

Efter det så begav vi oss ut i skogen för & leta guld, hittade
en del men var mest trevligt & vara i skogen..
ni ser ju skörden & de tycker jag var helt ok.


En picknick vid vattnet bidde det oxå,,det är bara för mysigt.
är bara för sällan i skogen & på picknick oxå för den delen..
väl hemma så blev det rensning & mat & lite planering för
morrondagen då vi beger oss till Sävsjö för PARTYYYYYY!


Nu e de dax för fredagsmys...


Hejdåposs!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar