onsdag 3 september 2008

Ugggggggg

Pratade precis med läkaren...sjukskriven till 14 sept!!!
Hur ska detta gå, jag kommer klättra på väggarna totalt!
Men det positiva är att dom tar tag i detta nu på riktigt,,,är ju
tur att det finns remisser & tillgå..så håll tummarna nu att det kan
hittas en orsak till eländet!

Varför är det bara en person som ska tas hänsyn till!
När en vuxen människa ,,ja ja eller ska vara,,, bara gör saker som
han själv tjänar på..vad är felet då?
Blir så less på att alltid är det hans intresse som ska tas hänsyn till.
Än mina då?
Mina intressen råkar utspela sej på helger,
ska man inte då kunna hjälpas åt?
För var det inte så att vi skulle kunna hjälpas åt så vi båda skulle
kunna göra skoj!
Fick en förfrågan om 2 dgr en veckan & självklart vill jag ha min son
så mkt som det bara går,,,men när jag ber om en fredag till lördag
ja just det bara för att mitt intresse ligger i mcrelaterat ,,
då kommer svaret.
-E la en betydande jämra skillnad på vardag o helg elr???
Är det det? Jag bara undrar.. är det så jävligt att jag måste börja
en knypplingskurs på torsdagar bara för att jag ska kunna ha
hjälp tillbaka...
Det är inte första gången detta händer & blir så less på det..
Det kallas inte egoism för den tillhör dom äldre..
egocentrisk är nog mitt uttryck!

Uggggggggggggg!

Ja ja what ever!

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Stackars dig gumman. Synd att han aldrig någonsin överraskar med sitt beteende, han är ju för evigt fast i något slags tonårs-leva-för-dagen-tillstånd. Tur att Theo har en bra förälder iaf!
    Jag hoppas också att vi ses snart igen, vi har mycket att stöta och blöta som vanligt juh! Vi får ju ta den där shoppingdagen nån gång inom en snar framtid!
    Puss puss

    SvaraRadera