måndag 21 december 2009

9 veckor rökfri,,,,

1
1
Ja så här mysig blev kvällen, glögg & pepparkakor.
Hanen tog nån Wiskey & ja jag var sugen på ett glas vin men ,,nä det
fick vara,,hade nog i kroppen så det räckte med andra godheter=)
1
Nu är det en tyst morronstund, endast Cajjo & jag vaken, hanen är
ledig idag så han behövde sovmorron.
jag kan ju då endast sova på rygg för på sidan hugger det till i såret
så numera är det INTE kul att sova men några timmar har jag fått
ändå...
1
I dag firar jag 9 veckor rökfri...ja det är så kanon & jag är inte sugen.
Det tycker jag är duktigt av mej!
1
Idag hade vi tänkt att åka till pappas grav med ett ljus så det blir
väl en sväng in till Rusta när vi ändå är i Nässjö men lite nervöst är
det allt för det är första gången jag ska ge mej ut bland folk efter
operationen,,,ja nu syns det ju inte under alla vinterkläder men
känslan,,,
Kanske får jag med Hanen på ett fik oxå, Nässjö är min hemstad
& där finns ett underbart fik som jag försöker besöka när jag är där
vi får hoppas att han e sugen på en köpp kaffe =)
1
Fick en hel bunt med korsord från min svärmor igår så jag ska nog ta
min kopp Java & greppa pennan..
1
En underbar dag önskar jag er allahopa.
1
Hejdåposs!

8 kommentarer:

  1. En riktigt härlig vinterdag med cafébesök önskar jag dig!

    SvaraRadera
  2. Är fiket du pratar om Elsies månne?
    Mycket trevligt fik i så fall!
    Till och med Adrian har hunnit testa det!
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du tyckte om peppakakorna o julgodiset! Tänker på dig!! Ta en stor chokladlatte om dem ha de.. de é mums!

    SvaraRadera
  4. Elsies? Där har en hängt många gånger å kurerat baksmällan =)
    ser det lika dant ut?

    /Janne G´s Farsa i Ondskan

    SvaraRadera
  5. Vilket fik i Nässjö? Elsies eller thimons?

    SvaraRadera
  6. Det är det underbara Elsies,,Det är en mysig stämning där inne men dom har byggt ut det lite granna...Ja du Janne G´´s Farsa där har MÅNGA koppar Java slunkit ner & en & annan cigarett bolmats(på den tiden man fick röka inne)
    Ja det är mitt Favvofik =)

    SvaraRadera
  7. Elsies är toppen :) men brukar bli thimons för mig, då det brukar vara mindre folk och det har blivit mysigare. Men det slår inte Elsies!

    SvaraRadera