onsdag 9 december 2009

Dagen fullt ös,,,

1
I dag var det segt, somnade ju så sent igår =((
Kom nog inte ur bingen försen vid 10 tiden fast jag hade tänkt gå
upp 7.30...
Jaja lite kaffe & frukost & vitaminer gjorde susen!
1
Jag har en oro i kroppen, måste göra något hela tiden.
Kan knappt sätte mej ner & vila, känns som om jag måste skynda
men vet inte till vad!
Eller är det så att jag flyr?
1
När Javan slunkit ner så drog det igång, fick ett städryck så boet
är nu dammsugit & iordningplockat=)
1
Tycker kistan hittade sin plats bra där!!
Tack Anna.
1
Blev glatt överraskad när posten kom idag, kolla vad som kommit.
Skumtomtar & choklad till jeg & 4 irad spel & skumtomtar till Theo.
1
Tack Anette & Madelen!

Även en bok kom i mina ägor.
Tack Anna.
1
Tvätten är tvättad & inlagd & viken, sängarna rena sängkläder,
disken diskad...
Jag har även fixat lillgarderoben som är i gåingarderoben så nu är
det ordning & reda där med.
Städskåpet ser oxå bra ut..ja jag känner mej nöjd nu!
Vi har burit ner lite till förrådet med så nu finns det plats.
1
Jag har bokat tid till något jag aldrig gjort innan...
I morron ska jag färga mina ögonfransar, tänkte att det kan göra
mej åtminstone till att se piggare ut..
Ska bli spännade & se hur det blir=)
1
Funderar på att ta en svänt in till Åhlens igen & göra en sista koll
även se om jag hittar julklapparna jag letar efter.
1
Jag är oerhört stolt över en av mina vänner, denna gjorde nåt idag
som jag blev så glad över,,,ja jag är stolt över dej men det vet du!
Som dom säger i The Comittmens- I´m black and proud!
1
Att jag sen strålar av lycka över en annan sak som jag inte kan
skriva här men ni vet,,,mina tummar,fjädrar & ja hela jag håller
turen till er....puss på dej!
1
Nu är Hanen på julbord med jobbet & jag tittar på Scrubs & surfar
ska snart läsa lite tänkte jag, är lite trött i min arm efter allt stök!
1
Tack för era röster ang datorn, jag hoppas hoppas hoppas...
1
Hejdåposs!



2 kommentarer:

  1. gumman du ska VILA UPP DEJ O SAMLA KRAFT inte fara runt som en vante så du är helt slut när det är dags för operationen-.(

    jag är mer o mer övertygad om att denna resa kommer sluta lyckligt.
    mer än jag någonsin känt, och jag är en oros-kråka vanligvis, så jag bara måste ju ha rätt!!!!!

    är du riktigt riktigt snäll så kaanske du får låna min virkade hatt jag köpte på åhlens idag, för 25 kronor:-)

    saknar dej, goa goa lilla ank-fågel:-) PUSSEN O KRAMEN O ALLT!

    SvaraRadera
  2. och snälla ankepanka kan du inte ha "dont touch my food-kortet som profil bild i bloggen, du är ju så underbart kul på bilden-))))

    hoppas du får en bra natt goa anka! kramen kramen!

    SvaraRadera