onsdag 13 januari 2010

Meditationstips?

1


Fick ett brev/paket på posten idag,,en Gudinnemeditation =)
Ska testa den en dag sen & hoppas att den får mej att slappna
av....Tack så massor Mari *kram*
Har aldrig mediterat & har fått några förslag på hur jag kan gå
till väga,,jag tar emot alla förslag på hur jag kan göra för jag
vet inte riktigt hur det funkar nämnligen...
1
Hade en trevlig bloggfika idag..Blomman, Anna, Camilla & jag &
en Simon till Theo,,,alla nöjda & glada.
Nu har vi ju varit slarviga med våran veckoträff pga helgen &
sånt men nu är det bokat oavsett hur vi mår,,ja kräksjukan
kan ju få dispans då *L*
Men vi behöver den socaila kontakten, att bara komma ut!
Ja mysigt var det iallafall.
1
Så till lägenheten då!
Ärligt så vet jag inte riktigt vad dom pysslar med,,,
Hon lovade att ringa upp mej men när kl var 15,40 hade jag
inte hört något så då ringde jag upp. Kvinnan som skulle ringt
mej hade hör & häpna....GÅTT FÖR DAGEN!!!!!
Fick ju prata med en annan som inte visste något & tyckte det
var dåligt att lova ringa & sen inte göra det & kunde inte förstå
varför den andra skulle kolla om det var andra före,vi var ju nr
2 & vill ha den!
Så i morron bitti kl 7,30 hänger jag på telefonen för att tala om
att jag saknade hennes telefonsamtal,,vänligt men bestämt.
1
Visst finns det regler det förstår jag oxå men många av dom
är nog bara principer.
Dom som ska flytta har sagt att dom kan flytta 1 Feb för dom
har redan fått sin nya lya, vi kan flytta in ganska omgående.
Nä, vi måste vänta uppsägningsmånaderna på den andra
lägenheten för det går INTE att sätta ut våran lägenhet som
ligger i samma hus,likadan fast på 2:a våningen som ledig
istället!
Är det bara jag som tycker det är konstigt?
Ja ja hoppas på svar i morron helt enkelt..
1
När fikan var klar så följde Theo med Simon hem & jag la mej
på spikmattan i soffan & somnade ,,,1 H,,ja gott var det & gropig
var jag på ryggen sen *L*
Välbehövlig vila för febern håller i sej & hela min kropp är varm
& jag tillhör inte den kategorin människor som är varmhudade.
Nåt är vajsing, frågan är bara vad,,,
1
Nattningen gick hyfsat oxå,,,hemligheten?
Bärbar cdspelare med hörlurar till lillen,,Bamse i Trollskogen
bidde det ikväll, slocknade på 30 minuter!!!!
Så jag kunde kolla på American Paj =))))
1
Nu blir det Scrubs & kolla runt lite!

I morron bär det av till Lymfterapeuten!
1
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Det är en guidad meditation, så du bara lyssnar och så gör du som de säjer på skivan. Smidigt. Tänd ett ljus (akta så du inte somnar), en rökelse och luta dej tillbaka. =) Kram M

    SvaraRadera
  2. Aha ja de ska jag nog klara av då =))thanks

    SvaraRadera