fredag 26 november 2010

Det finns..

..bra & dåliga sätt att börja en dag på.
filmmysgos är ett av dom braiga
..de tar vi idag=)

Jag tillhör inte den mest tekniska skaran i världen men jag
lyckades få Ratatouli eller hur d stavas,,den där med kocken
som har en råtta under hatten,,ja den lyckades jag få på ett
USB så vi kan kolla den i sängen,,,
*klappar mej på huvudet*

I dag är jag feberfri men halsen är kraspig ännu..Theo är lite
hängig men hoppas bara på att han är trött,,det hade visst varit
si & så med sömnen i veckan sa hans pappa.
Inte sjuk nu.....

Måste ner & handla iallafall, avbokar lunchen med tjejerna
även om det hade varit jättemysigt,,
Får nog nog av att handla bland miljoner människor som fått
lön idag =)
Theo ska på kalas i morron med så leta present blir det oxå..

Hoppas att Hanen kommer hem innan 21.30 i dag...

på återseende..

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Åhhh, Jag blundar och telepatiserar mig till er och så kryper jag ner nånstans mittemellan.... Värsta mysungen vi har, han är så fin.

    puss och kram

    SvaraRadera