tisdag 30 november 2010

Va bra..

..att det finns ärliga människor.
Förvirrad som jag är så glömde jag att packa ner mitt nya
nagelack när jag var & handlade idag.
Ringde när jag kom hem & sicken tur,,dom hade hittat det=)
Isadora

Var hos tandis idag med min bettskena som spruckit på 2
veckor hans kommenta när han såg den var..
- Det var bra jobbat..
Han bröt bort den trasiga biten & filade till den sen när det
har lugnat ner sej för mej så ska den skickas på lagning...
Det är ovanligt att den inte håller längre så behövlig är den ju!

Theos feber har sjunkit ikväll så han kan nog gå på skolan
på torsdag hoppas jag, han e lite rastlös i kroppen & de är
ju ett friskhetstecken.


Denna kalufsen är helt bångstyrig, lockar & virvlar
hejkonbäjkon blir ingen ordning på att...
tänk att jag skulle bli lockig & gråhårig va!
Jag trodde det var en skröna att håret kan bli lockigt när det
växer ut efter cancern...märkligt!

Hejdåposs!

5 kommentarer:

  1. Lockigt, bångstyrigt och skitsnyggt =)

    Puss och Kram

    SvaraRadera
  2. Tack,,,snart kan jag oxå göra tuppkam =)))

    SvaraRadera
  3. Du är inte gråhårig, du är silverfärgad & de e så läckert!! De passa dig så bra! Faktist så tro jag att de långa o röda inte skulle passa dig nu, de var liksom den gamla ankan! Du har tappat ditt bebisfjun och förvandlats till en svan. Den (ful) söt ankungen ( fast ful har du ju aldrig varit verken utseende eller som person , inte under den tiden som jag känt dig) ... De är du. KRAM

    SvaraRadera
  4. Hej fina du!
    Jag är så förvirrad ibland. Svarade på din kommentar i ausgeflipps blogg >< Ny hjärna tack?

    Vet inte på rak arm vart man kan köpa en cape men sök på google.

    Va ballt med grått hår! Jag har funderat på att färga håret vitt flera gånger men det sliter ju så förbannat... Lockigt vill jag också ha.. *avis*

    *stoooor vinter kram*!

    SvaraRadera
  5. det gråa kommer ju med åren, visste du inte det? ;)

    SvaraRadera