onsdag 1 december 2010

I morron..

..är det dax för operation igen,,den sista på väääääääääääldigt
länge hoppas jag.
Hoppas även att läkaren är frisk så jag inte behöver åka in &
vä'nda igen som det blev sist.
Jag är nervös inför narkosen & att de ska ta lång tid att vakna
min kropp har ju varit med om några ingrepp detta året tyvärr.
07.00 ska jag vara på plats,,goa mor kör in mej & hade hon
fått som hon velat så hade vi åkt i god tid,,ja GOD tid,,dvs
redan 05.30...
Hon är för söt,,de kan ju vara halt men 1,5 H för 3 mil är
kankse lite att ta i...Älskade lilla söta mamma..
Har en varm famn när jag kommer upp på rummet som väntar
på mej & Hanen kommer på kvällen ev med Theo.

Så i morron vid denna tiden finns det inga Ankbröst i Ankboet.
Jag har tagit rätt beslut men funderar ändå på hur det kommer
att kännas att faktiskt inte ha några bröst alls,,konstigt blir
det nog till en början.
Men jag orkar inte gå & grubbla på att det kankse kommer en
cancerknöl i det bröstet oxå.

Theo vart feberfri idag men hostar den stackarn, han for till
sin pappa i em & jag har stirrat omkring här med tusen saker
känns det som.
Kommer ju på de ena efter de andra som jag ska ha gjort
till i morron..
Handla överlåter jag till Hanen.

1 december var det ju idag kom jag på,,,
ADVENTSKALENDER!!!
Theo & Robban får en varsin varje år,,bara iväg & fixa...men
det är mysigt fix =)
Robbans
Theos
Hoppas dom blir glada mina fina grabbar..

Har även fått mina högar av papper rensade idag,,hittade
några fynd som jag glömt bort,,märkligt att jag ska samla papper
reklam,brev & annat bös va
Har ni oxå såna bra högar?

Kanske skulle samla till lugg,,,
suck detta oregerliga hår =))))

Nu snart är min älskade Hane hemma, det blev förhinder när
dom skulle åka från storstaden,,värmaren i bilen hade sugit ur
batteriet så det var bara att ringa efter hjälp..smidigt mitt i
rusningstrafiken i Stockholm!
Eller inte!
Men nu så snart snart är han hemma =))))

Natten som var hade jag -19 men blir nog kallare i natt är
nu -16.
Hur har ni det med utetempen där ni bor?

Hejdåposs!

6 kommentarer:

  1. ska tänka på dig imorgon... kram!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för dig imorn!
    *stor kram*

    SvaraRadera
  3. Massor av kramar kommer från Värmland också:)
    Värmland, som inte är speciellt varmt just nu, -17.5 i skivande stund!

    SvaraRadera
  4. Önskar dig lycka till med operationen.

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Jag önskar att jag kunde sitta och hålla dig i handen under hela operationen!
    Tänker på dig
    Kramar
    KusinLottaB

    SvaraRadera
  6. Tusen kramar till en modig tjej. Jag tänker på dej o din lilla familj..

    SvaraRadera