fredag 31 december 2010

Tomtemaskinen..

Kom upp i hyfsad tid idag,,så jag hann inhandla nyårstillbehör.
För första gången på väldigt länge tyckte jag det var mysigt att
få ställa till med kalas,planera & tänka...
Fast jag vet var jag ska tillbringa Nyårsdagen för trött är nog
bara mitt förnamn då.

Hade ju bokat bio idag ,Mari fick förhinder så vi tog med en
kompis till Theo istället & de var uppskattat,,,en stor skara på
20 pers var & kollade=)
Ja ja barnen var nöjda iallafall även om jag var både trött,hostig
& frös...
Tomtemaskinen

Sen bar det av hemåt & Javadejt, packa ihop grejor & sen iväg
till lokalen...

Grabbarna vek servetter!
Så klart var silvertejpen inblandad *fniss*

Hann med mer än jag räknat med så en sovmorron ligger på
planen i morron eller idag blir det jue!

Naglarna målade
Håret är färgat
Kläder klara
Dukade bord

Ja vad mer är att begära en natt som denna!

Då jag inte är någon raketidol, lider med alla djuren & barn en
dag som denna.
Dom senaste nyårsaftnar har vi tillbringat hemma då Cajjo var
fruktansvärt rädd för smällare & min son inte tycker om höga
smällare (hörselkåpor nerpackat)
Så ifrån Ankboet så skickar vi upp några tankar till de våra!
Det blir vackert!

Tror detta blir en bra afton!
Hur tillbringar ni eran Nyårsafton 2010/2011?

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Vackert med de Thailändska lanternorna.

    Hoppas din nyårs afton har varit bra..

    Gott Nytt År..

    Kram Mia

    SvaraRadera