måndag 20 december 2010

Kroppsscanning..

Idag var det inte kul nånstans att köra bil, vissa ställen var det
blankis på..
Låg hastighet!

Jag var tvungen att ge mej ut på vägarna idag, dax för
rehabkursen & jag har missat några gånger så det gick inte att
ställa in pga halkan.
På vägen dit hade jag en bil framför mej som jag retade mej på
det var blankis & han höll på att leka mitt i trafiken, sladdade
& sånt är läskigt,,ett ögonblicksverk att få sladd vid fel tillfälle
& dra in flera i en kollision...går ju inte riktigt att panikbromsa
så snabbt på detta underlag!

Åkte i god tid iallafall så jag hann med IKEA innan kursen &
passade på att ta en fika på A6.
Jag kan tycka det är mysigt att bara ta en fika så där själv,
kolla på folk & avnjuta en kopp java..
Inhandlade även hörlurar med mic så jag kan prata på skype
ska bli kul & testa =)))

Kursen var som vanligt bra, nya tankar & nu ska jag testa nåt
som heter kroppscanning det kankse kan hjälpa mej att slappna
av på kvällarna & sova.
Någon som har erfarenhet av detta?

Fick en fin julklapp av en av deltagarna,,hemmasydd.
Hon hade sytt en till oss var...jättefin!

I morron blir det till att inhandla julematen & följa med Theo på
klappjakt.
Lyxa till det & färga ögonbrynen oxå sen blir det nog en klick
svartlila färg i håret tror jag..

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Hälsa mitt Gudbarn att moster önskar sig en bil. puss och kram

    SvaraRadera