måndag 27 december 2010

Skulle ni?

Den överlevde!

I år lyckades det inte med att bränna ner bocken trots ett
bra ekonomiskt mutförsök..

Om ni blev erbjudna 50,000 för att "blunda" medans
bocken fördes iväg,,
Skulle ni göra det då,,ta pengarna & blunda?

Middagen hos mor igår vart god, fisk som omväxling men nu
känns det som om att jag inte behöver äta på minst ett halvår!

Lovar mej själv att ta tag i mina 10 kilo plus efter nyår, 2011
ska dom bort men får nog vänta med att lösa ett träningskort
för nu har jag börjat att få ont efter sista operationen,det värker
& skaver eller jag kan inte riktigt beskriva känslan men den är
inte skön iallafall.
Sen kankse det var så att jag drog igång en sketaning för tidigt
med att göra "tunga" saker & det kommer nu,,

Idag tog vi en sväng på stan & kollade in rean men hittade inte
så mycket.
1 par öronhänge till nyår & en svart tunikatröja,,orkade inte
prova , e inte kul när jag har blivit större,,Mari fyndade däremot
en fin/häftig klänning.
Lunch på Mc Donalds bidde de.

Prövade även på Guitar Hero men attan så svårt!

Theo tänkte natta över hos Mari i natt i mammas lägenhet &
när dom skulle åka & köpa pizza så berättade Theo att..
När vi fick Robban bodde han i en annan lägenhet=)
Lille gosegubben=))))

Nu är han snart på väg hem igen för nu hade han visst övernattat
klat för denna gången!!

Nu längtar jag till massagen i morron, välbehövlig!!!
Kanske dax att planera festen till nyår oxå,,
FUCK U MR C!

Är det någon som sitter på nån rolig lek som vi kan ha?
Mejla mej gärna på; ankjaveln snabela hotmail.com

Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Du vet om att man få vara med i min tävling och lämna in hurmånga bidrag man vill?

    http://liljasvart.blogspot.com/2010/12/utmaning.html

    SvaraRadera
  2. vad du är gullig!! snabela.. haha..

    Min älskade ankna.. jag tycker du är precis så vacker som du är. Kvinnor ska ha lite former det ända du ska göra är inte att sätta målet att gå ner utan sätt målet att inte gå upp mer.
    OM du köper ett träningskort, kommer du att använda det då? ta istället cyklen om du ska någonstans eller varför inte gå?
    Stora kramen

    SvaraRadera
  3. Ja de där kilona vi kvinns ofta sätter på oss, man undrar ibland varför man inte kan hålla igen brödlådan ;-) Men vi kämpar på tills vi är nöjda med det vi ser i spegeln :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera