måndag 15 november 2010

Tradera,,,,I löv!

I löv tradera...
I dag kom mina små tygbitar som så småningom ska bli tavlor.
Vad tycks?
Denna lilla goding ska förhoppningsvis få mej att vakna mer
utvilad hoppas den håller måttet för pengarna för gratis var
den inte!
Tandläkaren var snäll, han gjorde inget i min mun =)

Rehabkursen var underbar idag oxå, ja det är en häftig känsla
att sitta med kvinnor som gått igenom samma sak som jag
gjort, alla förstår vad jag pratar om,förstår frustrationen &
tankarna & glädjen över det lilla som jag fixar.
Längtar till nästa vecka redan.

Det jag laddar för nu är våran klubbs fest på lördag, ja det
kommer bli så kul....

Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Va modig du e! Jag e en riktig chicken och har aldrig vågat handla på Tradera eller Blocket...

    Tavlor... det låter spännande!

    SvaraRadera
  2. Bettskena är bra..kan jag lova...
    Napp för vuxna.. kan inte sova utan min.. ler..
    Häftiga tyger..

    SvaraRadera