måndag 13 juni 2011

Het hoj!

Efter kalasande hos svärmor & maggen full av
smörgåstårta & tårta så begav vi oss till Virserum.
Theo ville inte med,han ville vara hos bonusfarmor
istället =))))

Hämta hoj stog på agendan...vi kom hem med en hoj
men inte den vi hade tänkt,,,den blev en aning för het
bokstavligt talat,,,bromskivorna bara rök..på riktigt!
Snälla Kent lånade ut sin hoj till A istället....

Hämtade Theo & for hem & svidade om till
skinnmundering.
Tanken är att vi ska på Mcträff i helgen, då kan det
ju vara bra om A hinner övningsköra lite innan & känna
hojen..

Kanske dax att fetta in kängorna..

Leende övningskörare=)

Lite övning & landsvägskörning hann vi med & java.
Ska berömma A för sin känsla & lugn,,de är bra!

I morron ska hon få traggla dragläge & krypkörning,,
C & jag ska nog titta på & dricka Java *fniss*....

Jag fick tillbaka lusten att köra hoj igen,hoppas nu bara
den håller i sej.
Har ju inte kännt de där på ca 2 år.
Lite nervös är jag allt inför helgen,,har ju faktiskt inte
sovit över på mcträff sen Juni 2009.
En natt ska jag reda ut hoppas jag,har ju min hane &
trygghet med mej,,åsso massa vänner...

Hejdåposs!


2 kommentarer:

  1. Påminnelse: forngården kl 12 !

    SvaraRadera
  2. Smörgåstårta är bara så HIMLA gott! Och svenskt. Svårt att få tag i här i Norge :-(

    SvaraRadera