tisdag 28 juni 2011

Stolt så de ryker =)))


I går bestämde Theo & två kompisar att dom skulle
tälta utanför kompisens lägenhet.
Jag trodde inte han skulle våga men han tog med sin
sovsäck,popcorn,kudde & ett leende.
Tjejerna smög på dom =)
Ärligt så trodde jag att han skulle komma hem mitt i
natten men närå..06.30 kom en stolt kille hem & ville
ha frukost, kan säga att det finns en stolt mamma oxå!

Hans första tältnatt avklarad...kanske kan bli en scout
av honom med..

Gårdagen bestod av läkarbesök,nåldam & lymfterapeut
tog hele dan & sen var jag trött vill jag lova.
Jag ska få 2 nya armstrumpor som sitter åt en storlek
hon förstod att jag hade ont,armen var bara en
sketaning större & handen klarar sej utan handske,,,
HÄRLIGT!

Sockerärtor & Hericoverts växer bra..
Sallad & gräslök är värre,förbaskade mördarsniglar!
Bella leker dagarna i ända med sin kompis grannkatten

Idag får det bli lite solning & minigolf,mys med
familjen..

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Hur går det med Bella? Är hon ännu i farozonen eller får hon stanna kvar? :) Theo är lika duktig som mamma sin, enda skillnaden är att mamma vare sig äter popcorn eller frukost 06,30 på morgonen när hon tältar ;) Ses t helgen! Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Hahahaha nä frukost vid den tiden är inte & tänka på vid tältning...Bella sköter sej nu så hon får stanna kvar hos oss,,är så lättad.. Synes till helgen massa skoj & party...Puss puss

    SvaraRadera