onsdag 29 juni 2011

Sol & hängbröst

Jag tror minsann att nålen i pannan hjälper för jag
känner mej gladare & lugnare på nåt vis..tänk så bra!
Akupunktur är bra skit minsann...

Förmiddagen har bestått av hojåkning, A har
övningskört & övat omkörningar med ett mycket bra
resultat..
Även att kl var hyfsat tidigt så var det drypande hett
i skinnmunderingen*torkar pannan* men härligt att
känna glädje över att köra hoj igen.
Mcträff är ju planerat till helgen på Öland så bara att
ladda..
Nöjd & stolt är jag över henne=)

Har legat på fina solsängen i dag & sovit,,får la se
om min blekfeta kropp kan bli brunfet istället,,inte
så troligt med mitt pigment...rosa..röd...blek

En sak kom jag underfull med iallafall...

Jag har hängbröst *FNISS*

Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. braskit? nä.. bra kinesisk påfund heter de. Du fet? nä du drömmer du igen! Du är bara lite go om rumpan bara..

    Fika? När? har en sak här till dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, kan man hänga dem på stolen, då kan man definitivt kalla dem hängbröst :)
    Hahaha!
    Kör försiktigt bara, när du ska på MCträff!
    Öland, är ju bara så fint!

    SvaraRadera