söndag 25 september 2011

Premiär....

Tänk vad nice de hade varit att vakna till en sån här
vy på uteplatsen,visst borde de tillhöra inredningen!
ja eller kanske en Ducati vore trevligare för mej!!

Pixie har piggnat på sej ordentligt & såret ser fint
ut så vi beslöt oss för att släppa ut henne.
Oj va läskigt..
..men spännande

äsch jag vågar..

Ja de gjorde hon & satte mina nerver på spänn &
var borta i 6 timmar!
Nu är hon hemma,ligger & vilar på soffan..

I går hade jag en sån här underbar dag på stan med
Blomman & E,Lions hade lite tillställning & musikkåren
tutade lite granna ..
Vi mös,fikade & sicksackade mellan människorna,,
fick äran att pussa & krama på min Theo oxå=)
En java hanns med hemma hos Blomman & godigoda
vaniljbullar =)

I kväll ska jag prova på telefonkonferans med mina
IQ Bitchar,,har aldrig gjort de innan så de ska bli
spännande...
Hanen satte jag på att handla rostbröd & göra toast
när vi är klara,det börja ju nåt nytt kul(enl min humor)
i kväll som jag måste se på tv 4,,gustavssons något
hette det...

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar