lördag 24 september 2011

Tattoomässa i Växjö.

Min underbara KBT tjej har som mål att jag ska börja
leva istället för att överleva,,lättare sagt än gjort ska
ni veta.

Igår fick jag nys om att det var Tattoomässa i Växjö..
Hmmmm tänkte jag,,börja leva!
Jag tycker om tattueringar & piercingar,gillar att
strosa omkring bland halvnakna människor som
förgyller sina kroppar med alla dess sorters konstverk.
Hitta på nåt som både jag & Hanen tycker om..
en spontanresa helt ekelt!
Jo vi for till Växjö..

Träffade en del känningar & fick äran att se
The Lizardman in live!
Det blev tillomed så att jag hamnade på scenen
med honom & fick dra ut spik ur hans näsa..
Som min vän M skrev
-Åh Ankan varför gjorde du så äckligt?
-varför blir jag inte förvånad?

Robban filmade spikscenen så det blev ju lite extra
kul när han tog upp mej på scenen,kruxet är nu bara
att få filmen från Robbans ajfån till datorn..strul!

Lite häftigt ändå & rört vid The Lizardman,,The freak!
Paincrew Tattoo Vetlanda
(Han gjorde mina fåglar på fötterna)
Folk hängde i krokar
Massa tattuerare hade samlats.
Min fina Hane.
Vi skålade i Java..

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Ni är ju så söta ni två.. du , en hemlighet ska avslöjas så snart kommer SMÅ bokstäver: men den när nissen som tycker om att och spik i näsan, jag vet inte riktigt vem han är. *rodnar*

    Tack för idag, jo jag behövde verkligen det oxå, och som vanligt gå tiden så fort. NU ska jag sova.. puss o kram

    SvaraRadera
  2. Hallo snacka om seg i kolan! NU klicka de till vad din KBT-dam hade sagt! Och de är ju helt självklart, varför kan man inte komma på såna enkla ord själv? Att börja leva ta ju faktist mindre energi på en än att försöka överleva , de kanske ta de dubbla av all energi. Detta ska jag bära med mig, bra ord"gegg"! ;) kraaaaaaammmmm :D

    SvaraRadera