fredag 17 augusti 2012

Bloggflikar,,hur gör jag?

Jag har sett på en del andra bloggar att ni har olika
flikar, ex en för mig,min träning mm
Jag skulle vela ha de oxå en flik för bara mitt pyssel
men jag vet inte hur jag går till väga,är det en
gadget eller gör jag på nåt annat vis?
Please nån som kan hjälpa mej!

Letar smalrecept för glatta livet,Tasteline har
ja plockat de som lät gott,googlade igår & hittade
en del sidor som lät intressanta.
Tycker det är svårt att laga på frihand,är ju van att
smaksätta med grädde innan..
Jag lär väl mej , en ny sida som visade sej vara kul.

I dag kommer en kompis som kontakten har
tappats lite men ska bli så kul att ses & gratta
våra barn så nu är det nog dax att yra ner & hitte
present till tösen =)

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar