måndag 20 augusti 2012

Fantastiskt bra kväll!

Adopted steak var ju på scen..
Dom rockade fett!
(jag kan ju vara lite partisk)
Kan inte se mej mätt liksom <3 p="p">
Adopted steak!

När jag väl kom upp till partyt,,Ågren hade hunnit
vara på besök men jag bestämde helt enkelt
att han fick inte följa med...dumpade av han
på vägen ...
Träffade massa goa människor fick massa skratt
& lite skvaller oxå *L*
Standinruggarerskan Nettan,Liten & har
glömt namnet.
Goa Carro
Någon somnade under leoprdpläden =)
Lite fotstorleksmätning=)

Jag hade en superduper kväll,en av dom bästa på
länge...
Trodde jag var bakis på söndagen men frusen
ont i nacken berodde nog på headbangningen.
så de blev tigerbalsam & vetekudde & somnade
sängen med hosta kl 20 redan...
Märks att jag inte är 27 längre =)

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar