tisdag 14 augusti 2012

Bloprov lämnat...

Var hos doktorn idag ang blåmärkena, men hade
skrivit fel tid i alla mina anteckningar så jag kom dit
30 min för tidigt,,,,attans,kunde ju sovit en stund till jue.
Ja ja,två alternativ finns..antingen så är det Tamoxifen
som gör att jag får blåmärken utav ingenting eller så
är det nåt vajsing med blodplättarna.
Det är verkligen massa blåmärken på benen & minst
ett stort varje vecka.
Blodprov lämnat så nu är de bara till att vänta på svar.

Pratade med Bröstkirurgen så nu är jag ytterligare ett steg
närmare ansökan till Lydiagården & ekonomiskt stöd,
stolt över mej är jag..
Avbokade mitt loppisbord oxå,,ska INTE göra nåt
som ger mej ångerst..fanns ju folk på kö.

Datorn tillbaka i Ankboet =)
MEN hårddisken är nåt vajsing med så den kan hålla
i 1 vecka eller 6 månader..ingen som vet!
Just nu funkar den tack vare Söstra Ingunn & hennes
man..bara till att spara till en ny då...

Fika med mor & Theo..

Pixie fick för sej att pussla lite häromkvällen =)
Theo på sin 8 årsdag.

Nu ska jag bara slösurfa,ja mest bara för att jag kan..
I morron blir det till att plocka vinbär & planera
barnkalas..

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Och då gick det plötsligt att kommentera. Skummelt! Som jag har försökt.

    Utan dator vill man inte vara.

    SvaraRadera