måndag 13 augusti 2012

Någon som varit på Lydiagården?

Ytterligare en bra dag til livsagendan...
Skön känsla när allt flyter på utan större motgångar.

Morron började med frukost hos mor med Mari
& Daniel innan dom for hemåt.
Tänkte vara duktig & putsa fönster men ångrade mej..
jag ser ju fortfarande ut så det får vänta =)

Däremot tog jag tag i att beställa blanketter &
läkarutlåtande till Lydiagården & en fond.
Skulle vara skönt att komma iväg till Lydiagården
i höst eller vår.
Någon som varit där & kan berätta lite?

Sen har jag slappat,löst korsord,virkat lite..
även fixat ledigt till mej & grabben några dagar
från våra skolor..

Vår egna veckovägning gick av stapeln idag med..
-5 kg på 5 veckor,,,det är jag supernöjd med..
-6 kg för Hanen.
Sakta & säkert MEN jag kan tala om att just idag
är jag galet sugen på chips men kilojakten SKA få
mej att avstå....tar ett äpple istället =)

I morron blir det blodprov för att stilla mitt sinne,
ang alla mina blåmärken som pluppar upp utan större
orsak,oftast vet jag inte att dom är där för dom gör
inte ont.

Hittade ett nytt idag

Massa konstigheter snurra ju i huvet på mej...

De kan vara biverkning av Tamoxifenen,,,
Kul är det inte i allafall,visst så länge det sitter på benen
är de ok men armar är inte alls ok.

Vi får se...

Nu java & Dallas *nostalgi*

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar