lördag 6 oktober 2012

En RÄV bakom örat =))))))

Efter yrande & ärende &skola så blevo det fredag em
För mej betydde det
TATTOOOOOOOOOO
Efter ritande & fixande så satte det fantastiska
surrandet igång......
Daniel Paincrew Tattoo
 
Jag började på min arm meningen är att den ska bli
fläckfri någon gång..
Temat för armen kommer att bli..
The story of my life..
 
Lev för dagen
 
Hon lever för dagen,redo för livet.
Om det är något jag lärt mej under denna resa är att inget ta
för givet,allt kan hända.
Jag försöker verkligen leva efter mottot
Lev för dagen..
inte alltid lätt men övning ger färdighet.
 
Fick höra idag att en del ser mej som stark,en förebild,
Det är svårt att ta in att jag kan vara någons förebild.
Jag är ju bara jag men samtidigt är det skönt att höra
att jag duger som jag är & gör.
Tack ,ni ska veta att mitt hjärta blevo varmt & glatt.
 
När ändå nålen vibrerade så äntligen
*fniss*
En räv bakom örat är aldrig fel..
 
Tack min fina hane ..
 
Nu MÅSTE jag sova för i morron ska jag på barnklädesloppis
& hoppas på att jag hittar en overall till Theo..
Sen får jag nog vila några låtar innan vi förfestar i
Ankboet innan TattooMania äntras..
 
Längtar till morrondagen galet mycket,kommer dock sakna
mina Bitchar,,,,fick lite Cissisnufs idag iallafall =))
 
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar