tisdag 16 oktober 2012

Fasiken så duktig jag är,,,

Ägget kläcks sakta sakta, känns som om att Theo
får hjälpa till lite när han kommer hem sen..
Men kan skönja den lille krabaten nu !
Tisdag eftermiddag..
 
I dag tog jag ingen uppvärmningstund i sängen ,,
vågade inte för jag SKULLE till skolan..
 
Tror Theo har kommit i en 8 års trots för allt är
motfallskärring här hemma, inte DOM skorna, vill
inte äta DEN maten,vill inte ha DEN jackan ,,inget
som jag tar fram passar den unge herrn!
Mycket är JAG TÄNKER INTE...
Räkna till höga siffror går det åt men tyvärr är
inte mitt tålamod med i matchen...
Det dåliga mammasamvetet..
 
Jaja efter många om & men så kom vi iväg till skolorna.
Fick finpresent...
Tack fina vän!
 
Hade med mej fleecetyg till skolan för si jag hade
tänkt mej att sy en halskrage....
Alltså.....
JAG ROCKAR!!!!
Är mäktad imponerad själv ska ni veta =)
Nu ska bara dit kardborreband så är den klar....
Nu ska jag sy ett par byxor till Theo med !!!
 
Mina betongalster!
 
Hejdåposs!

1 kommentar: