torsdag 4 oktober 2012

1 år....

Kanelbullens dag är det visst idag..
Kanske bäst att trycka i sej en sån då..
Eller inte....
Ska ni fira med kanelbulle idag?
 
Hämtade Theos nya fönsterlampor igår..
Är dom inte fina...
Loppis är bra skit!!
 
I kväll ska vi fira .....
Det är 1 år som Theo har bott hos oss
nu på heltid...
De tyckte Theo vi skulle fira,,han fick välja ja Å kanske
inte favvomaten men har jag lovat så har jag...
.......Mackedonkan.....
Blir nog en kanelbulle oxå..
 
Idag blir de kurator & skola & plocka lite här.
Robban ska få borra upp hyllor i köket,ett projekt som
jag drog igång med häromkvällen.....
Har jag tur kanske det kan bli en RYSK promenad *L*
 
Har inte en av mina bästa dagar....
Önskar så att jag slapp onödiga,osmidiga & egoistiska
 människor i mitt liv!!
 
Längtar till Fredag  & tattootime =))))
Fick en oväntad present av min man..
ÄLSK DU!
 
Hejdåposs!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar