tisdag 8 januari 2013

Give me five !

Kanske blogger som gjort om för jag kan bara
lägga in bilder genom HTML redigering...
Men de här google chrome som några får varning
för & inte kommer in här vet jag ej vad det är.
Nån mer som känner igen detta
problem?
 
Här kommer lördagens bilder iallafall..
Smaskiga ettårstårtan..
 
Give me five Fanny..
Fast tårta var inte så gott att äta =)
 
Min bästaste Theo som bowlade.
 
Vi lyckades komma upp i tid idag Theo & jag,,
var allt lite imponerad av oss..
 
Började dagen med att klippa mej,en hyfsad bra
start på dagen,,är ju så gott.
Sen när jag kom ut till bilen så ser jag att den ena
torkaren på framrutan & torkaren på bakrutan är
upplyft....
Vad är det för idiot som inte kan låta bli andras bilar,
tänkte jag..
Hahahahahaha de var NÅGON som hade haft
fnisstime fick jag reda på i kväll =)))
 
Möte med Fsk & Abf & kurator idag igen så nu är
det igångsatt med arbetsträningen.
Ska ringa till arbetsplatsen på Fredag & nästa vecka
sätter jag igång på Human Bridge.
Förmodligen 2 dagar /vecka a´ 4 H tillo börja med.
 
Det kommer bli bra, är redan förälskad i deras
organisation & det verkar vara bra integritet & respekt
där.
Känns nervöst måste erkännas men vet att det är rätt
stig att vandra på för mej just nu.
Har ju inte varit ute & arbetat sen 2009.
Men med rätt folk runt mej så blir det bra detta!
 
Nu är det nog bäst att ta en snabb dusch för i morron
ringer klockan 05.15, det är dax för en tur till
Linköping igen,,Blomman får följa med,,
har tagit fram GPS oxå för även om jag varit
där ett antal gånger nu så är det absolut INGEN
garanti på att jag hittar...
Får se om IKEA för besök av en Blomma & en Anka
om inte annat så för lite frukost..
 
Hejdåposs !

1 kommentar:

  1. När jag hade explorer som webbläsare så krånglade just bilduppläggningen ofta.. Jag laddade då hem webbläsaren Mozarilla Firefox och då funkade det perfekt.. Google chrome är oxå en webbläsrae som skall funka.. Testa att ladda hem någon av dem till datorn och gå ut på internet via den nya webbläsaren istället =)

    Kram Mia

    SvaraRadera