fredag 18 januari 2013

Javan helt ok..

Så där ja, första dagen avklarad på arbetsträningen
tänka sej,,inga yxmördare eller elaka människor som
sa dumma saker eller kastade saker på mej =)
 
Åh vad jag känner mej stolt att jag gjorde det!
 
JAG vann....
 
Human Bridge är en fantastisk organisation.
Jobbet jag gör är kanske inte riktigt på ingengörsnivå
men jag fyller en viktig funktion så att andra
människor kan få rätten till att ha kläder & skor
på kroppen & tillomed något halsband.
 
Å Javan....ja de var automatkaffe MEN det var helt
ok.....mackor ,bullar & juice bjöd dom på
Redit bra skit =)
 
Jobbet var enkelt att lära mej,sortera är ju något
jag gillar,,,kanske skulle sortera lite i min källare!
Hon som var "arbetsledare" tyckte jag var snabblärd
fast jag är en praktiker & tyvärr inte en teoretiker.
Jag kommer att trivas  där, alla var snälla!
 
Em var det dax för tandis,,,
Jag verkligen HATAR att gå dit & är oerhört glad
för att jag "bara" har tandsten & inga hål än.
Det är den där visdomstanden som är lite knasig
ibland men då får dom nog ge mej nåt lugnande
den dagen..
Nu såg det bra ut,lite noggrannare på nåt ställe så
blir de bra..
Bettskenan gör sitt kan man säga lugnt,hoppas bara
den håller för aktivitet är det definitivt =/
Tur de finns iallafall.
 
 
Så gårdagen var en tuff dag men jag överlevde det med!
 
I dag somnade jag om när Theo gått till skolan
spänningarna släppte visst för jag sov till 12.30.
 
Lite fix & trix i lagom takt idag..
 
Jag undrar om Lena & Mia L har lyckats att komma
in här på bloggen?
 
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Bra Ankan!! både jobbträning å tandis på samma dag inte konstigt du blev trött! Kram

    SvaraRadera