tisdag 29 januari 2013

Vintips.

Nu har jag sovit & sovit & sovit & skulle kunna
sova ännu mer om jag finge.
Jag är inte sjuk men fryser,svettas & ömmar i kroppen.
Å yr & trött..
Jag börjar få mina aningar om att det kan vara så att
det är en favorit i repris som kommit tillbaka..
Klimakteriet.
Är inte sugen alls på att gå igenom det igen,sist så
höll det på i ca 1 år....
Funderar på att ringa Aroma så dom får ta lite prover
& blodtryck..så de inte är nåt annat knas.
 
Tänkte rekomendera ett fantastiskt gott vin till er.
Ja ett av dom godaste jag har druckit på länge.
 
McPHERSON
 
Helgen var lugn & stilla ja eller en start på Lördagen
kl tidigt var ju inte riktigt planen men det slutade
lyckligt & de är ju huvudsaken. Å andra sidan
så kom vi ju upp så vi kunde fika med Familjen
Blomma & fira Emilia men det tog musten ur oss
båda två däckade i soffan & vaknade 4 H senare..
så försvann den Lördagen bort.
Lite go mat & film blev det dock för oss.
Söndagen gick i filmen & borrens tecken..

Snodde iden av Söstra mi..

Barlådorna uppskruvade oxå.
Bra med en händig man & slagborr när väggarna
än stenhårda.
 
 Theo kom hem med sitt alster från syslöjden.
Duktig han är pojken.
Figuren till vänster är en kille som spelar gitarr
fast Theo sa att gitarren blev inte så bra.
 
Nu funderar jag starkt på att uppsöka sängen igen..
Robban är & repar.
 
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Hälsa Prinsen att det är den finaste gitarr jag någonsin har sett <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. 4:de gången gillt?? Bara strula när jag ska skriva, men nu så..
    Hälsa Theo att de är den finaste gitarrspelaren jag sett, han är duktig han.
    Klimakteriet? Tro du verkligen de? Nä tant blomman tro inte på de, ring Aroma om tid. Puss o kram

    SvaraRadera