fredag 22 mars 2013

Har ni vår?

Snö snö snö snö
Nu får de räcka med detta mög,vill ha vår i massor.
Det är trist att bylsa på mej varma jackor,mössa ,
vantar & vinterkängor.
Theo är mer än trött på termosar & det är en daglig
dispyt om dessa termosar,jag förstår honom men tyvärr
är det ju inte väder för att inte gå till skolan i bara jeans
ännu även om vi önskar så.
Nä fram för VÅR!
Hur har ni det med vädret?
 
Jag har drabbats av ännu en trötthetsdäng,jag sover &
sover ja & sover lite till när jag inte sover så gör jag
mest ingenting mer än att virka men det får väl vara så
tror min kropp körde slut på sej i lördags & behöver vila
ja då får den göra så.
Hade väl det på känn lite men kul var de & jag behövde det.
Ny vårsko som jag kan leva med!
 
Vi funderade på bio i morron,det är ju inget överflöd av
filmer i Vetlanda precis men hoppas på att Johan Falks
Kodnamn Lisa ska vara bra.

Har nån sett den?
 
Tycker att filmerna är bra har dock en önskan för att dom
skulle bli perfekta,,ersätt Jakob Eklund med Persbrandt.
Jag tycker att han skulle göra den rollen mer än perfekt.
Kan en få önska de månne ?
 
Nu ska jag nog försöka masa mej ur sängen & tvaga mej.
Musketörsfika & en tur till Dollarstore med mor är
på agendan sen hoppas jag på en mysig kväll med min
älskade Hane ikväll & finalen på Gladiatorerna.
 
Hejdåposs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar