måndag 25 mars 2013

Pizzadebut & loppisfynd.

Helgen bidde inte riktigt som planerad men för den
skull så bidde den inte dålig däremot SLAPP!
Fredagens Gladiatorfinal var oerhört spännande,synd
att det är slut nu,nu får väl Lets dance ta vid istället
Maria Montesari ska ju vara med & de kan bli roligt.
 
I fredags hade jag pizzadebut,jag har inte ätit pizza
sen innan vi gick med i kilojakten så det är ca 36 v
sen jag intog det.
Gott var de men det är inget som jag MÅSTE äta
igen på länge.
Kanske inte resten av året?
2 dagars mat.
 
Lördag morron ja tidig sådan traskade Hanen bort till
Jonte för Speedwaykoll..dom är för söta.
Kl 4 på morron sitter dom & kollar på den däringa
åkaruntisanden sporten som luktar popcorn.
Jag sov vidare..
Var ju tvungen att vara utvilad till loppisen!
Lyckades fynda..
...perfa påskpresent till Theo.

1 par jeans,1 film & 3 Ps2 spel
90 kr
De är bra skit!
 
Nån bio bidde de inte, Hanen kände sej inte kry,han
faktiskt mer eller mindre sov hela lördagen & det är inte
likt honom så det blev varsin soffa & jag däckade oxå
några låtar på em...
Visst är det härligt att umgås en barnledig helt *L*
 
Söndagen gick i slöets tecken oxå.
 
Hur har eran helg varit?
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar