söndag 3 mars 2013

You´ll never walk alone..

Då jag inte kunde gå på koserten i fredags så
fixades det en tshirt iallafall & en peng till stödjandet
i cancerfonden.
Tack snälla Sjökan för hjälpen.
Ska bära den med stolthet!
 
Det har varit slitsamma dagar här minsann,morfinet
tog ut sin rätt .
Först idag har Javan smakat & igår fick jag behålla
maten.
Det har varit trögt med vätska & endast rostat bröd
har gått ner.
Men idag känns det bättre ska tillomed komma ut en sväng
 =)
Nu är jag glad att detta är sista gången på ett tag
för min kropp tar mer stryk för varje gång.
Men är fett imponerad av kirurgernas arbete.
Ni som följer Anbröstresan ser bilder där inne.
Nöjd att jag valde detta & att jag verkligen tog tid
på mej att bestämma mej...det känns rätt.
Yes, They're Fake T-Shirts
Får nog beställa denna nu =)
 



Hanen kom hem med choklad & Fam Blomkrydd
kom med blommor & goddiebag.

Pixie fick roligt papper att leka med.
 
Nu blir det MONK..
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar