tisdag 26 mars 2013

Våffla a´la Putte..

 
 
Våffeldagen vart de i går så vi gjorde som så många andra
förmodligen gjorde...
Åt våfflor!
 
Kolla in denna sidan med Temadagar
 
Var tvungen att äta våfflor a´la Putte..
Ja minns ni?
Jo med kaviar på!
Jo de är faktiskt gott,sältan gör sitt på riktigt!
Du må pröve helt enkelt.
 
Annars laddar vi för en helg i Göteborg, jag & mina grabbar
bara göra mysiga saker.
Göra ljus, umgås med familjen..ja precis vad vi behöver nu.
Pixie ska med på sin längsta resa med oss,hoppas det
går bra för henne.
 
Idag blir det Framtidsvägen & decoupage!
 
Tänkte bara kolla om det är så att ni fortfarande läser min
blogg eller om jag bara skriver för mej själv?
Berätta dina Påskplaner!
 
Hejdåposs!
 
 

4 kommentarer:

  1. Jag läser! inga våfflor för mej igår, men det kan bero på att jag inte har nåt kök just nu..puss&rugg

    SvaraRadera
  2. Jag är här fis! Luktar inte hallon med kaviar, Blä. Lika illa som ostbågar :) /eder mia

    SvaraRadera
  3. Å jag är här ;-)

    SvaraRadera