torsdag 6 juni 2013

Nationaldag & PUCKOhatt !



Firar ni nationaldagen?
 
Jag firar inte så värst mycke kan jag väl inte påstå
men önskar att jag & Sverige kunde göra det mer för
att hylla vårt land.
 
Hanen åkte kl tidigt till Sweden Rock idag,de var
ju hans 40års present från sin Mcklubb.
Theo & jag slöade några låtar till innan det blev
frukost & lek.
 
Solen skiner från klarblå himmel så dagen har tillbringats
på solsängen ömsom sovandes ömsom läsandes.
Theo har lekt,lekt & lekt.
Plaskat i grannbarnens pool.
 
Kvällen har jag lovat honom Mc Donalds så det är
väl bäst att jag infriar de löftet,själv ska jag
stoppa i mej melon & ananas ..är för varmt att äta.
 
Passade på att påbörja min bok som jag fick av syster
Maya i påskas...
 
Mia Törnblom- Så dumt.
 
Ja den är bra, jag vill inte sluta...hoppas den fortsätter
lika bra.
 
Hade garderobsplock igår & till min stora
förtjusning så hittade jag mina partyhattar...
Tjohooooooo!
Sommaren är räddad!

Tv. Gamla hederliga PUCKOhatten...
Tur att den INTE kan tala!!
 
Th: AGA..Alla Gillar Ankan..Mattias Alias hattmakaren
i Hok surprisade mej en partykväll för många år sen
med att ha knåpat ihop denna..
 
Memory memory....
Dax att göra nya minnen nu!
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar