fredag 7 juni 2013

Rehabiliteringstips mottages..

 
Nu var det ett tag sen jag gjorde en sån markant
förvirring...tror jag!
Igår var det dax..
 
Kyckling står på dagens meny så jag började med att
plocka upp 2 klubbor från frysen & de går ju snabbt
så jag lämnade frysen öppen...
Sen kom Theo inrusandes & sa att han skulle bada så då
gick jag för att plocka fram badkläder åt honom ja &
sen så återgick jag till...
Frysen trodde ni va?
Nix, jag hade ju min solsäng riggad ute på altanen
med braiga boken så jag återgick helt sonika till
att sola min lekamen, efter ett tag så hör jag hur det
låter inne i lägenheten,,knäpper lite granna så jag undrade
om det var någon som var där inne..
Gick in & kollade...
Joho serrö där står frysen vidöppen & knäpper efter ca
30 minuter & kycklingpåsen på diskbänken..
 
Vilken tur att jag inte åkte hemmifrån!
 
Är så trött på detta,,varför blir det så här?
 
Det kom ett något trist mejl igår ifrån CTRF.
Jag har ansökt om en rehabvecka på Lydiagården men nu
visar det sej att dom har gått i Konkurs i våras så där sprack
den visionen...
Kan någon tipsa om något annat bra ställa att fylla på
batteri som har samband med bröstcancer?
 
Känner att jag skulle verkligen behöva komma iväg
i höst.
 
Nu blir det att snart hämta Theo & göra stan & möta
upp Annika,,hon blev någon dag sen =)
 
Hejdåposs!
 
 

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Lydia förlorade upphandlingen här i Skåne ock var då tvungen att gå i konkurs tyvärr. Varit massa protester ock Sånt. Nya motsvarande stället heter spenshult och finns nånstans här i Skåne. Kolla upp det. Kram fismia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska jag verkligen kolla upp...tack min FisMia

      Radera