tisdag 1 oktober 2013

Onsdag som var tisdag....

Igår gick det inte att sova trots zopiklon satt halva
natten, löste korsord & åt kex,,,mm nyttigt & bra.
 
Resultatet var ju att jag var trött idag, slapp gå upp
& skicka Theo till skolan & ställde om mobilen på
9.30 för jag skulle fixa till naglarna vid 11.
Funderade nån gång på varför kl inte ringde men det
är ju så att ibland har man ju turen att tiden går
sakta..
Telefonen ringde  när jag svarar & kollar på kl
.....
SHIT 10.47!
 
Tack Blomman för att du ringde!
 
Det var bara kepsen på ,raggardusch & i kläderna.
Ja ja jag var där 11.07..ganska bra pinkat!
 
Kollade larmet & jag trodde att jag ställt det på Onsdag
(som jag ju trodde att det var idag) men det var
ställt på söndag....
Jaja jag hann ju men dagen blev lite konstig för nåt
Java hann jag inte med Å då blir det upponer =)
 
Träffat V i dagarna två & jag tycker hon är hurken
trots det hon gjort men det är dumt att få henne att
skratta *L*
Snygglådan gjorde ont =))))
 
Har hittat tyget som ska bli tavla..
Kommer passa perfa i vårt vardagsrum.

Tack Carro för fintejpen =)
 
Har varit på möte med ETU men de berättar jag en
annan dag,,
 
Nu laddar jag för lördagens partaj & gaddning..
Att jag ska ha kul!!!
 
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Va bra nu har du två rulla snyggtejp ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. japp,,nu kan jag snyggtejpa massor =)

      Radera