onsdag 20 februari 2008

Fokus

Det år som varit går knappt att beskriva med ord,,,jag finner inte dom rätta!
Tänk om det gick att vrida tillbaka klockan o göra om vissa saker,,,nu funkar det ju inte så tyvärr!
Ställa frågorna som jag funderar över,få svaren som skulle underlätta, göra-säga annorlunda saker... eller rättare sagt få en andra chans att göra det!
Massor har jag lärt mej under detta år, en del har jag tagit till mej och en del är under bearbetningsprocess och en del ska jag ta till mej när jag får chansen!

Det enda jag vill är att hitta änden på garnnystanet, just nu har det så många avklippta trådar så det går inte att sticka nåt helt av det.

Saknar att må bra, det ä alldeles för få dagar i mitt liv som är fyllda med lycka och skratt,,för tung börda på axlarna.

Saknad!!

Som syster säger,,,det blir som det ska bli---inte för at jag fattar varför men men klok blir jag nog aldrig!

Hejdåposs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar