söndag 17 februari 2008

Söndag

Vicken helg,,,, längesen jag hade en sån här nice helg!
det var så välbehövligt, behöver få skratta lite.

Fredagen började ju iofs lite konstigt med en försovning,,skulle ju bara blunda 10 minuter- det blev 1 h men på 40 min så hade både jag o Theo kommit på rätt platser något stressigt men det funkade.
På kvällen sen så kom 3 kompisar hit o vi dippade o drack alkohol o spelade världens roligaste spel ALIAS det funkar alltid! Sen blev det lokal o poppade loss fläsket =)

Pigg o alert på lördagen trots alkoholintaget...
Hade bestämt sen innan att jag skulle till min Snorska o dricka vin,,, blev så oxå men dessförinnan så var ju bilen tvungen o strula lite,,,den rök o luktade illa...måste nog kolla upp den!
Min vanliga tur med bilar, ska nog egentligen ingen bil ha med min oerhörda tur!

Väl framme någon timme senare än planerat!
Snorskans sambo lagade godgod mat o Harley(kaninen) bet fötter o vi tjatade o sjöng för glatta livet..
Väldigt trevligt,,mannen lagade mat o vi tjejer satt o drack vin o bara njöt!
Sen blev det lokal i Jönköping,,,,vi blev visst fotade oxå får se om bilden kommer ut nån stans =)

Sen när det stängde så skulle det ju vara efterfest,,,det blev bubbelbad,,fatta så gott..vi bubblade o vissa dök o någon "somnade" i bastun!!
Har ont i magen efter alla skratt som var,,,vissa kan ju bara få till det *ASG*

Iskallt vattenkrig vart väl kanske inte höjdaren men men vad begära!

Väl hemma sen så var det ju inte kul o sova,,,
Vi fastnade framför datorn o sjöng oss hesa,,,vi sjöng hellre än bra =)))
Någon hittade handkrämen o spexade runt oxå visst!
Kom i säng vid 6 på morron så några timmars sömn blev det ju ändå!
Men jag behövde få ha så här kul,,,

Sen var jag lite duktig oxå o vart hos min mor o kört in ved, gott o röra på sej lite dan efter.
Fick besked om att mitt älskade barndomshem nu har en ny ägere snart.
Gör ont i mej att vi inte kan behålla deet men det kunde inte varit en bättre köpare så det blir nog bra till slut ändå!
Finns väl en mening med detta oxå kanske som allt annat,,

Nu blir det en köpp kaffe o tv tror jag...

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig helg! Jag vill också... men den som väntar på nåt gott. KRAMAR från din vän på Pukaregatan. Pöss!

    SvaraRadera