tisdag 19 februari 2008

Ont i halsen =(((

Usch, fick gå hem idag,,,halsen raspar o jag fryser, känns som om 2 tennisbollar sitter där o hånflinar åt mej!!

Har lite ont i huvudet oxå men ej pga förkylning!
Jag fick en datorburks skal i huvudet igår,,,den kanten gjorde ont kan jag tala om.
Vi demonterar ju såna på jobbet o den föll av konteinern när jag skulle rulla ut den,,,aj aj satan så ont de gjorde.

Idag har jag bara sovit, ätit glass, druckit honungste o fått mat av mina sambosar..Lax- de vart sååå gott!

I morgon är det dax för min ene sambo och fara, han ska till Tchad( stavas det så?) i FN tjänst.
Planet går på måndag.

1 Juni så försvinner mitt älskade Furufors till andra ägare,,känns väldigt märkligt orkar inte riktigt tänka på det nu,,,har fullt upp som det är i huvudet.. vill ju inte men nu får det bli så.

Var hos på pappas grav i söndags, har inte förmått mej att gå dit innan men jag pratade en stund med honom, kändes hyfsat bra men visst massa rivs ju upp...usch så lång vägen är,,massa saknad! Massa tankar..Saknar honom så fruktansvärt!

Väntar även på min Cillas bebeis,,8 dagar över tiden idag,,,

Nähä dax att lägga sej i soffan igen...vill bli frisk nu!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar