måndag 25 februari 2008

Är månen död??

I lördgas kväll gjorde min son en upptäckt!
Mamma månen är död utbrast han!
Det var mörka moln på himlen o månen syntes inte,
han var helt övertygad om att månen var död och att cowboysarna hade skjutit ner den
men till våran lättnad så var månen på himlen idag på morron så ett nytt konstaterande
---Månen var inte död!
Sicken tur!!!

Måndag igen,,,,ja men den har varit hyfsat bra tycker jag allt!
Tisdagar är värre,,sega & trista,,

Vi hade en supermysig söndag. Jag, Theo, Camilla & Tove...
Vi började med picknick i blåsten vid ett naturområde här i stan, barnen sprang omkring & busade, fikade & matade änderna,,,,de vart kul tyckte dom,,,,
barnen alltså-ja kanske änderna med,,de fick ju lite bröd!
Avslutning på Sibylla & utemat!
Ja helt enkelt en riktig supermysig söndag!

För övrigt känns det som om jag mår hyfsat just nu idag men det går ju hela tiden bergodalbana,,
tänk bara om jag kunde få ett par timmar o få chansen att fråga & få svar

I morgon är det 8 månader sen min pappa dog o for till mc himlen,,det är så tungt!
Så mycket som har hänt under denna tid,,,är allt bara ödet eller vad?
Var allt meningen att det skulle hända?
Är han nöjd med det han ser?
Såna frågor kan få mej att bli galen- finns ju inga svar!
Bearbetar hela tiden men det känns som om jag fastnat i ett hål med kvicksand!
Ja bara att bita ihop, det blir bättre en dag önskar bara att den kunde vara i morron!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar