lördag 23 februari 2008

Klipp & teater

Sicken kul fredag....fick hem min son efter 1 vecka hos sin pappa,,,
åh de är så mysigt o få hans kramar =)

Först så var vi och gjorde hans första besök hos en riktig frisör,,,han var väldigt skeptisk till att sitta i den där stolen som han kan åka upp och ner i!
Klippningen utfördes i mitt knä men det gick ju det med, hon kapade säkert 7 cm av håret men till min gjädje så är han fortfarande långhårig fast nu e det inte slitet längre!
Han tyckte själv han blev så fin så o beundrade sej i spegeln,,han vart dock lite bekymrad över att tjejen som klippte skulle trampa på hens hår på golvet!

Sen var det dax för hans första teaterbesök. Pettson O Findus - Pannkakstårtan!
Han var jätteduktig bara den sista kvarten var trist då började han spriga i trappen upp o ner varav 5 barn till oxå började springa och jag gömde huvudet och tänkte,,,,usch o det var min son som började,,,,pinsamt men men det var en barnföreställning o bara en liten stund kvar!
Fick inga onda ögon iallafall =)

Sen var det ju självklart autografer av alla o de vågade han själv gå fram o fixa,,,stolt jag var då,,, Killen är ju bara 3,5 år!
Hoppas att det håller i sej att han vågar ta för sej och inte alltid håller mej i västen!

Sen blev det pizza o mys o godis med sambosarna.

Mattias kom ju tillbaka i går, hans resa har blivit framflyttat en vecka till så det är kollektivt ett stund till!

Dagen idag har än så länge bestått av barnvakt o utelek.

Fick även höra ljudet av en hoj på nära håll!
Emma tittade upp en minisväng,,,det börjar närma sej vår för tusan,,hon vart vårtecknet!!

Hejdåposs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar