fredag 28 mars 2008

Skrämmande!!!! Jävla puckon!

Idag på jobbet så berättar en av mina jobbarkompisar att
en kompis till henne hade varit i Ullared o shoppat.
I högtalarna ropar dom ut att dom kommer att låsa alla ingångar
pga att en 2 åring är borta, alltså någon har tagit barnet när
mamman vände ryggen till ur kundvagnen!
Fatta känslan,,, mitt barn är borta bland alla människorna som är där.

Efter letande så hittar dom barnet i en provhytt med avklippt hår
och andra kläder !!!!!

Ett uppenbart planerat kidnappningsförsök!
Fan folk är ta mej fan INTE kloka,,,,,
Som mamma till en snart 4 åring så kan jag känna känslan, att
hitta sitt barn i en provhytt med klippt hår och andra kläder.
Tänk om dom jävlarna hade lyckats,,blotta tanken på vad detta
stackars barn hade fått genomgå!
Tänk att alltid grunna på var mitt barn är och aldrig mer kanske få
se eller krama honom.

Jag ryser av tanken!
Jävla puckon det finns och det värsta är att det nog händer
oftare än vi vet!
*****************************************************

Hejdåposs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar