onsdag 5 mars 2008

Trötter!!!

Åhhhh så trötter jag e då!
Tyvärr så går ju hjärnan på helvarv så kroppen inte kan slappna av
o komma till byss nån gång!

I lördags var vi & bowlade med några närliggande mcklubbar här,,,,
vi kom,,,SIST,,, men det gör inget för vi stog upp till vårt motto i
klubben.
" Att vi trivs" " Att vi gör"
Vi bowlar inte för pokalen utan för att få några extra skratt!
Paty på kvällen & som vanligt trötter dan efter men slapp laga
middag för de blev jag bortbjuden på,,,så gott & trevligt!

Denna veckan har bara försvunnit, nytt projekt på jobbet så det
har varit verkligen fullt ös & massa med människor som varit &
tittat på det vi gör,,
Trivs så enormt bra där jag är nu, hoppas bara jag får vara kvar!
Men inom bemanningsföretagsamheten vet man ju aldrig hur det
går men kan ju hålla tummarna för att jag inte blir arbetslös efter påsk
för då blir jag lessen i ögat på riktigt!

Har varit duktig idag,,varit på tippen med en massa skit jag & en kompis.
Äntligen balkongen ren,,bara att börja skura den nu =(((
men får väl se det som att jag kan njuta där till sommaren rent & snyggt!

I morron kommer Zandra ,det ska bli kul & mysigt.

Soffan & en välförtjänt vila!

hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar