torsdag 27 mars 2008

-Jag förstår!

Fick en flashback i tisdags....
en vän till mej vars mamma har cancer.. igen
Hade precis fått en ny dom!
Den är inte positiv & det är samma som pappa hade,,,
det är så himlans enkelt & säga
- Jag förstår!
Men denna gång kan jag säga det på riktigt...
Jag förstår & lider med henne nåt så vansinnigt!
Cancer är så elakt & det finns ingen återvändo.
Det som är positivt i detta är att jag vet vad det handlar om, alla
tankar som kommer alla känslor alla frågor alla tårar & all ilska.
Framför allt så kan jag hjälpa & stötta
någon annan & det känns bra!
Jag vet att hon fixar detta men tycker kanske att det kunde varit
nog nu...har bara varit för mycket!
Jag finns där för dej när som med dina tankar,,,,
******************************************************

Annars förutom dessa funderingar så känns faktiskt mitt liv
helt underbart, jag känner att jag kan våga börja lita igen,,
eller hoppas det iallafall,,,vill det hemskt gärna!
Hade en oerhört nicig fika igår & ska snart ses igen....
men en dag i taget & se vad som händer!!!!

" Jag diggar dej stenhårt =)"

Hejdåposs

1 kommentar:

  1. Låter som om det är något spännande på väg att hända eller ? LYCKA till ! KRAM Emma

    SvaraRadera